Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΟΥ


Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τη χαρά που ένιωσα όταν αισθάνθηκα τα πρώτα χτυπήματα του μωρού μας στην κοιλιά μου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου….
Η αλήθεια είναι πως όταν έμαθα ότι είμαι έγκυος σοκαρίστηκα…. ήταν κάτι που θέλαμε πάρα πολύ μαζί με το σύζυγο μου αλλά την ώρα που είδα το τεστ εγκυμοσύνης να είναι θετικό…. είπα….. και τώρα τι κάνουμε? 

Και μετά ξεκινάνε όλες οι ανασφάλειες ….θα είμαι καλή μαμά? Θα καταφέρω να μεγαλώσω το μωράκι μας χωρίς να του λείψει τίποτα? τι θα επιπτώσεις θα έχει η οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας σε σχέση με το μεγάλωμα του παιδιού μου?

Όλες αυτές οι ερωτήσεις πέρασαν ταυτόχρονα και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από το μυαλό μου την ώρα που κοιτούσα το τεστ ….ώσπου μετά είπα …..σύνελθε ….ο θεός σου χάρισε αυτό το πολύτιμο δώρο …κοίτα να το χαρείς και να το απολαύσεις….

Και έτσι ξεκίνησαν τα όνειρα ….θα είναι αγόρι ή κορίτσι? θα μου μοιάζει ή θα μοιάζει στο μπαμπά του? Μακάρι να είναι γερό ….και πολλά άλλα….

Ώσπου έφτασε η στιγμή που ο μπεμπούλης μας ξεκίνησε να κλωτσάει τη μαμά του …..η αίσθηση? Υπέροχη ….ένα μικρό πλασματάκι που βρίσκεται μέσα σου και μεγαλώνει σιγά σιγά….. ο μπεμπούλης  μας είναι πολύ ανήσυχος…. Δεν σταματάει να κλωτσάει και να κουνιέται συνέχεια. Όσο περνούσαν οι μήνες τόσο πιο έντονα τον αισθανόμουν…. 

Τώρα πλέον στον όγδοο μήνα βλέπω και αισθάνομαι που βρίσκεται μέσα στην κοιλιά… ώρες ώρες  αισθάνεσαι  σαν να πιάνεις το κεφαλάκι του ή τα χεράκια του ή τα ποδαράκια του…. Είναι η καθημερινή μου παρεούλα …. Είναι η ελπίδα μου και η παρηγοριά μου σε ότι άσχημο και αν μου συμβεί ….είναι το μοναδικό πλασματάκι που μπορείς να του λες τα πάντα οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε…. Η καλύτερη παρεούλα της μαμάς ….περιμένω πως και πώς να γεννηθείς μικρούλη μου ….. ήδη είσαι τα πάντα για μένα…..   

Σ αγαπώ πολύ
Η μαμά σου

3 σχόλια:

κατερινα είπε...

καλημερα

βουλα είπε...

πολυ ωραιο αρθρο

Αννα είπε...

Οτι πιο ομορφο εχω διαβασει!!ειναι ενα θαυμα να φερεις στον κοσμο μια ζωη !σιγουρα θα γινεται υπεροχοι γονεις;-)ευχομαι οσες το επιθυμουμε κ το θελουμε να μας αξιωσει ο θεος να κανουμε παιδακια!

Δημοσίευση σχολίου

 

mama kai syzygos Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...